• Infinitypoolen på Jumeirah Port Soller Hotel & Spa, Mallorca
  • Slap af og nyd havudsigten fra liggestolene på terrassen tilhørende Perseus værelset på Verina Astra, Sifnos i Grækenland
  • Nyd solen fra en hængekøje på Sun Siyam Vilu Reef, Maldiverne

Bestil trygt nu!

Vi giver pakkerejsegaranti: Få pengene tilbage, hvis Udenrigsministeriet fraråder jeres rejse

Køb en pakkerejse med afrejse fra d. 15. maj 2021 og få alle jeres penge refunderet såfremt Udenrigsministeriet fortsat fraråder rejser til destinationen 14 dage før afrejse*. Pengene refunderes senest 14 dage efter annulleringen.

Hos Nyhavn Rejser tilbyder vi Afbestillingsgaranti og Pakkerejsegaranti, som giver dig fuld sikkerhed og stiller dig bedre end pakkerejseloven. Og så har vi et rutineret hold af dedikerede rejseeksperter, som altid er ”med på sidelinjen”, hvis du får brug for det. Før, under og efter din rejse. Det er det, vi mener, når vi siger, at en Nyhavn-rejse er en følelse af frihed. Uden bekymringer.

BESTIL TRYGT rejsen NU

Vi ønsker at stille jer bedst muligt. Derfor giver vi Pakkerejsegaranti og tryghed, så I kan få pengene tilbage, såfremt Udenrigsministeriet 14 dage før afrejse fortsat fraråder rejser til destinationen. Måtte din destination kræve dokumentation for en vaccination, refunderer vi ligeledes din rejse. Dette sker, hvis vi med udgangspunkt i myndighedernes vurdering, må konkludere, at I ikke kan nå at blive vaccineret inden afrejse. Læs også med længere nede under 'Kan I aflyse, hvis jeres destination kræver dokumentation for vaccine'.

Ofte skal rejser bookes i særdeles god tid, hvis I f.eks. vil sikre jer plads på toget på tværs af Canada, safari lodgen på den afrikanske savanne eller water villa’en på Maldiverne. Den sikkerhed giver vi jer, så I trygt kan bestille jeres drømmerejse nu. Vi har fokus på jeres sikkerhed, maksimal fleksibilitet og at I ikke mister det indbetalte beløb.

I kan få svar på det – og mange flere spørgsmål her.

Hvor kan I rejse hen lige nu?

Vi opdaterer løbende vores overblik over Trygge Rejsemål, hvor I bl.a. kan se hvilke lande, der er åbent (eller har regioner åbne) netop nu. Udenrigsministeriet opdaterer også løbende sine anbefalinger, som I kan se her. Ring til vores rejserådgivere - de følger situationen tæt, og sidder klar med tips og rådgivning. Vælger I at rejse til et land, der frarådes rejser til, hjælper vi jer med at tjekke følgende:

  • Indrejserestriktioner og evt. karantæneregler ved indrejse
  • Karantæneregler og -anbefalinger ved hjemkomst
  • Forsikring, der dækker smitte med Covid19 (vi anbefaler Gouda Rejseforsikring). Både ifm. afbestilling, hvis man smittes inden afrejsen og en rejseforsikring, der dækker, hvis I smittes under rejsen. Tjek gerne først, om jeres egen forsikring dækker.

VI REFUNDERER INDEN FOR 14 DAGE

Lige siden Covid-19 satte en stopper for rejser har vi refunderet vores kunder senest 14 dage efter deres rejse blev annulleret. Og det bliver vi ved med. Det betyder, at såfremt jeres rejse (mod forventning) skulle blive aflyst, så refunder vi naturligvis alle pengene.

Kan I aflyse, hvis jeres destination kræver dokumentation for vaccine?

Nyhavn Rejser har en oplysningspligt omkring indrejsekrav til jeres destination. I skrivende stund, er der ingen lande, der kræver at I er vaccinerede, men det er ofte påkrævet at fremvise et negativt testresultat for COVID-19. I EU arbejdes der på et såkaldt coronapas, som dokumenterer, at man ikke er smittet eller allerede er vaccineret mod COVID-19. Coronapasset forventes at være klar i juni 2021, men den endelige tilgang til anvendelsen er fortsat under forhandling i EU. 

Uanset hvad, så er det ikke op til hver enkelt person, hvornår vi kan forvente at få en vaccination. Derfor refunderer Nyhavn Rejser jeres rejses pris (minus evt. afbestillingforsikring), såfremt det er objektivt sandsynligt, at I ikke kan nå at modtage jeres vaccine. 

Måtte jeres destination kræve at børn er vaccineret ved ankomst, så tager vi udgangspunkt i sandsynligheden for, at jeres børn har muligheden for vaccination. Som kunde har I selv ansvar for at informere Nyhavn Rejser om jeres vaccine status. Med mindre andet er anført, skal dette ske senest 35 dage før afrejse.

Bemærk, at såfremt I selv fravælger en vaccine eller en påkrævet PCR-test, så vil det være almindelige annulleringsvilkår der gælder.

KAN I SELV VÆLGE AT FORTRYDE ET KØB?

Som en ekstra service tilbyder vi vores kunder at tilkøbe en Afbestillingsgaranti, som giver jer ret til at fortryde købet helt op til 31 dage før afrejse – uden spørgsmål fra os og uden I skal have nogen anden grund end bare fordi…

Læs mere om Afbestillingsgaranti.

VIDSTE I, AT I KAN FORSIKRE jer MOD COVID-19?

Også selvom verden er orange? Gennem vores samarbejde med Gouda Rejseforsikring, kan I tegne en afbestillingsforsikring, hvis I testes positiv for Covid-19 kort før afrejse.

I kan ligeledes tegne en rejseforsikring, hvis I smittes under rejsen. Læs gerne mere om Gouda, som har markedets bedste dækning, og tal med os om, hvordan vi kan hjælpe jer trygt gennem ferien.

Vores kunders oplevelse af NYHAVN REJSER

I Nyhavn Rejser samler vi på glade kunder. Vi går langt for at sikre fleksibilitet, sikkerhed og service – også når Covid-19 udfordrer og drømmen bliver (midlertidigt) sat på pause.

Men tag ikke kun vores ord for det – se hvad vores kunder siger om os på Trustpilot.

Vi sidder klar til at hjælpe og rådgive

Hvis I fortsat har spørgsmål, så kontakt os endelig. Vi sidder klar til at hjælpe, og vi glæder os til at høre fra jer.

 

* Der vil være særdeles få rejser, som er undtaget. Kontakt os og hør nærmere med jeres rejserådgiver.

Sådan bestiller I en rejse

  • Kontakt os

    Ring på 33 18 88 54, kig forbi Folke Bernadotte Allé 7 i København eller klik på "Kontakt os".
  • Ønsker og gode råd

    Tal med en rejserådgiver om jeres ønsker. Få inspiration og hør deres personlige anbefalinger.
  • I får en REJSEPLAN

    Vi sammensætter en rejse ud fra jeres ønsker. I får et rejsesite med alle oplysninger samlet ét sted.
  • Rejsen lægges fast

    Når I er tilfredse, accepterer I tilbud og betaler depositum. Vi booker alt, som vi har aftalt det.
  • VI holder kontakt

    I er velkomne med spørgsmål. Vi opdaterer rejsesite med rejsepapirer og følger op, når I er hjemme.