• Infinitypoolen på Jumeirah Port Soller Hotel & Spa, Mallorca
  • Slap af og nyd havudsigten fra liggestolene på terrassen tilhørende Perseus værelset på Verina Astra, Sifnos i Grækenland
  • Nyd solen fra en hængekøje på Sun Siyam Vilu Reef, Maldiverne

Bestil trygt nu!

Vi giver pakkerejsegaranti: Få pengene tilbage, hvis Udenrigsministeriet fraråder jeres rejse

Køb en pakkerejse med afrejse fra d. 1. februar 2021 og få alle jeres penge refunderet såfremt Udenrigsministeriet fortsat fraråder rejser til destinationen 14 dage før afrejse*. Pengene refunderes senest 14 dage efter annulleringen.

Covid-19 satte desværre en effektiv stopper for rejser i 2020, men lige om lidt åbner verden sig igen. Er I klar til at drømme?

BESTIL TRYGT rejsen NU

Vi ønsker at stille jer bedst muligt. Derfor giver vi Pakkerejsegaranti og tryghed, så I kan få pengene tilbage, såfremt Udenrigsministeriet 14 dage før afrejse fortsat fraråder rejser til destinationen.

Ofte skal rejser bookes i særdeles god tid, hvis I f.eks. vil sikre jer plads på toget på tværs af Canada, safari lodgen på den afrikanske savanne eller water villa’en på Maldiverne. Den sikkerhed giver vi jer, så I trygt kan bestille jeres drømmerejse nu. Vi har fokus på jeres sikkerhed, maksimal fleksibilitet og at I ikke mister det indbetalte beløb.

I kan få svar på det – og mange flere spørgsmål her.

Hvor kan I rejse hen lige nu?

Udenrigsministeriet opdaterer løbende sine anbefalinger, som I kan se her. Rejser I til et land, der er grønt eller gult (se forklaring på farver her), er alt, som det plejer at være. Vælger I at rejse til et land, der frarådes rejser til, hjælper vi jer med at tjekke følgende:

  • Karantæneregler ved indrejse
  • Karantæneregler og -anbefalinger ved hjemkomst
  • Forsikring, der dækker smitte med Covid-19. Både ifm. afbestilling, hvis man smittes inden afrejsen og en rejseforsikring, der dækker, hvis I smittes under rejsen. Tjek gerne først, om jeres egen forsikring dækker.

VI REFUNDERER INDEN FOR 14 DAGE

Lige siden Covid-19 satte en stopper for rejser har vi refunderet vores kunder senest 14 dage efter deres rejse blev annulleret. Og det bliver vi ved med. Det betyder, at såfremt jeres rejse (mod forventning) skulle blive aflyst, så refunder vi naturligvis alle pengene.

KAN I SELV VÆLGE AT FORTRYDE ET KØB?

Som en ekstra service tilbyder vi vores kunder at tilkøbe en Afbestillingsgaranti, som giver jer ret til at fortryde købet helt op til 31 dage før afrejse – uden spørgsmål fra os og uden I skal have nogen anden grund end bare fordi…

Læs mere om Afbestillingsgaranti.

VIDSTE I, AT I KAN FORSIKRE jer MOD COVID-19?

Også selvom verden er orange? Gennem vores samarbejde med Gouda Rejseforsikring, kan I tegne en afbestillingsforsikring, hvis I testes positiv for Covid-19 kort før afrejse.

I kan ligeledes tegne en rejseforsikring, hvis I smittes under rejsen. Tal med os om, hvordan vi kan hjælpe jer trygt gennem ferien.

Vores kunders oplevelse af NYHAVN REJSER

I Nyhavn Rejser samler vi på glade kunder. Vi går langt for at sikre fleksibilitet, sikkerhed og service – også når Covid-19 udfordrer og drømmen bliver (midlertidigt) sat på pause.

Men tag ikke kun vores ord for det – se hvad vores kunder siger om os på Trustpilot.

Vi sidder klar til at hjælpe og rådgive

Hvis I fortsat har spørgsmål, så kontakt os endelig. Vi sidder klar til at hjælpe, og vi glæder os til at høre fra jer.

 

* Der vil være særdeles få rejser, som er undtaget. Kontakt os og hør nærmere med jeres rejserådgiver.

Sådan bestiller I en rejse

  • Kontakt os

    Ring på 33 18 88 54, kig forbi Folke Bernadotte Allé 7 i København eller klik på "Kontakt os".
  • Ønsker og gode råd

    Tal med en rejserådgiver om jeres ønsker. Få inspiration og hør deres personlige anbefalinger.
  • I får en REJSEPLAN

    Vi sammensætter en rejse ud fra jeres ønsker. I får et rejsesite med alle oplysninger samlet ét sted.
  • Rejsen lægges fast

    Når I er tilfredse, accepterer I tilbud og betaler depositum. Vi booker alt, som vi har aftalt det.
  • VI holder kontakt

    I er velkomne med spørgsmål. Vi opdaterer rejsesite med rejsepapirer og følger op, når I er hjemme.