• Middag på Sand Bank, Maldiverne
  • Villaer på pæle i lagunen, Six senses Laamu, Maldiverne

Bryllupsrejse på Six Senses Laamu Maldiverne

Luksus på ægte Hollywood maner

Gitte og Søren Klinsmann har været på bryllupsrejse til Six Senses Laamu på Maldiverne. Alt var i topklasse, og det blev den vildeste ferie. Læs deres rejsebrev her.

Efter et veloverstået bryllup fulgte der selvfølgelig en bryllupsrejse, og valget af destination kom hurtigt på Maldiverne.

Den perfekte bryllupsrejse

Efter kyndig rådgivning af Nyhavns Rejsers Charlotte Frost kom vi hurtigt på sporet af den perfekte bryllupsrejse: Six Senses Laamu :-)

Der var allerede hjemmefra styr på tingene, og vi kunne tælle dagene ned, til vi skulle af sted, inde på Nyhavns link til vores rejseplan. Super detalje!

Rejsen dertil gik fint, og efter flere timers rejsetid, ankom vi spændte på Male. Godt modtaget af en repræsentant fra Six Senses blev vi guidet over i Six Senses’ lounge, hvor der var morgenmad og drikkevarer, vi kunne hygge os med, mens vi ventede på afgangen med indenrigsflyet.

PARADIS

Mødte vores GEM, fik en rundvisning i restaurantområdet og blev vist over til vores top lækre hytte. Det var som at komme med i en film. Vi tænker, om det kunne være så godt. Det er og bliver det bedste feriested i hele verden.

Fløj over korallerne, sejlede over korallerne og endelig: PARADIS. Vi blev banket tilbage i tiden, da alt var simpelt og rent, uden støj.

Ro og diskretion

Der var så meget ro, også selvom der var mange hytter, men der var stor diskretion, så man slet ikke bemærkede de andre mennesker omkring i hytterne.

Vi cyklede op til morgenmad, og det tænker man nok er fjollet med cykler i varmen, men det var super skønt at få lidt luft på den måde. Ikke nok med det, så havde vores cykler også vores initialer bagpå, så vi kunne finde dem igen.

Morgenmad og mango

Tak for kaffe vil jeg sige. Til morgenmaden var alt! Der stod en kok, der bare skar alt det frugt, man vil have. Vi elsker mango, så det fik vi hver dag. En dag var der ikke flere. Øv øv, tænker vi, men så kommer tjeneren Ali: ”Klinsmann, I’ll find some for you!”

5 minutter senere havde vi så mango. Det er stor klasse! Det var meget opmærksomme tjenere, der var meget hjælpsomme, hvis man havde brug for det.

Sol, vand og snorkling

Masser af sol. Det dejligste blå vand, som var perfekt til at snorkle i, og der var masser af koraller og store og små farverige fisk.

Om aften var der dejlig mad. Vi havde valgt at tilkøbe ”Dine around” for at få flere oplevelser på alle Six Senses restauranter.

Frisk hummer

En aften sad vi 20 meter fra det blå vand i sandet og spise frisk hummer. De grillede hummerne og havde lavet lækkert tilbehør, det var så vildt godt.

6 kokkehuer ud af 6

At rejse med Nyhavn Rejser var 6 kokkehuer ud af 6. Kan kun sige, at hvis man skal på en rejse, hvor du vil have alt: ro, hygge, mad, sol, mad i topklasse , turkisblåt vand, så skal man tage til Maldiverne Six Senses.

Vilde delfiner

Alt var i top klasse! Har ikke ord for, hvor fedt det var. Vi bliver stadig høje af at tænke på det. Tænk at sidde og spise morgenmad og så se vilde delfiner passere forbi i bugten. Eller sidde i solen og nyde en af de 48 forskellige slags is!

Vil bare sige, det var den vildeste ferie, og vi kan kun anbefale det til andre livsnydere.

Tak til Gitte og Søren for deres dejlige rejsebrev. .

Kort

Klik på det interaktive kort for at forstørre det.

Sådan bestiller I en rejse

• Kontakt os

Ring på 33 18 88 54, kig forbi Folke Bernadotte Allé 7 i København eller klik på "Kontakt os".
  • Ønsker og gode råd

Tal med en rejserådgiver om jeres ønsker. Få inspiration og hør deres personlige anbefalinger.
  • I får en REJSEPLAN

Vi sammensætter en rejse ud fra jeres ønsker. I får et rejsesite med alle oplysninger samlet ét sted.
  • Rejsen lægges fast

Når I er tilfredse, accepterer I tilbud og betaler depositum. Vi booker alt, som vi har aftalt det.
  • VI holder kontakt

I er velkomne med spørgsmål. Vi opdaterer rejsesite med rejsepapirer og følger op, når I er hjemme.