Gentoo Penguins, Antarctic Peninsula, Antarctica

Praktisk information om NCL

Vigtigt at vide om NCL

Herunder finder I information, som er vigtig for jer at vide, når I har bestilt et krydstogt med Norwegian Cruise Line hos Nyhavn Rejser.

Online check-in

De amerikanske myndigheder kræver, at I registrerer jeres personoplysninger, når I rejser på et krydstogt med Norwegian Cruise Line. Ved at gennemføre online check-in får myndighederne den information, de har brug for, samtidig med at I slipper for papirarbejde i havnen, inden I går ombord. Hvis disse oplysninger ikke er registreret, kan det medføre forsinkelser, eller i værste fald kan I blive nægtet indrejse i landet eller ombordstigning på skibet. I skal tjekke ind online mindst fire dage inden skibets afrejse.

Dette skal I have ved hånden, når I gennemfører online check-in:

  • Information om krydstogtet (reservationsnummer, skibets navn, afrejsedato)
  • Fulde navn og pasoplysninger (pasnummer og udløbsdato) for alle rejsende
  • Kontaktperson hjemme (i nødstilfælde)
  • Kreditkort til indkøb ombord

Obs!

  • Postnummer skal skrives på følgende måde: DK-1235. Det er vigtigt, at I skriver med store bogstaver og ikke glemmer bindestregen.
  • Telefonnummer skal starte med landekode, for eksempel +45XXXXXXXX (uden mellemrum).
  • Alle felter markeret med * skal udfyldes.
  • Bogstaverne æ, ø og å skal skrives ae, oe og aa.

Dette skal I have ved hånden, når I ankommer til havnen:

  • Pas
  • Billet til krydstogt
  • eDocs (som I modtager, efter at I har gennemført online check-in og logget ind på My NCL)
  • Kreditkort

Check-in her.

Hvordan tjekker vi ind på skibet?

Hvis I har gennemført online check-in og registreret jer på My NCL, skal I medbringe et underskrevet print af jeres eDoc (en kopi pr. kahyt) samt jeres identifikationspapirer.

Når I ankommer til krydstogtterminalen, går I først gennem sikkerhedskontrollen og tjekker derefter ind ved en af indtjekningsskrankerne. Ved indtjekningen får I nøglekortet til jeres kahyt. Nøglekortet er koblet til jeres kreditkort, og I skal bruge kortet til at komme ind i jeres kahyt, betale med ombord samt til at komme ombord igen, når I har været i land i løbet af krydstogtet. I vil også modtage jeres første nummer af Freestyle Daily, hvor I kan se, hvad der sker ombord. Sidenhen vil I få bladet direkte i jeres kahyt.

Hvis I ikke har gennemført online check-in, tager I jeres pas og alle krydstogtbilletter med til skranken i krydstogtterminalen, hvor personalet hjælper jer med check-in. Vær opmærksom på at hvis I ikke gennemfører online check-in, kan Norwegian Cruise Line ikke garantere, at I kan gå ombord, og derfor bør I benytte online check-in for at være absolut sikker på at kunne gå ombord.

Transfer er som udgangspunkt ikke inkluderet i jeres rejse, men kan nemt arrangeres. Kontakt vores rejseeksperter for mere information.

Hvornår kan I gå om bord?

Tidspunktet for ombordstigningen på det aktuelle krydstogt er angivet på jeres billet og på My NCL-sitet. Hvis I ikke er ombord mindst 120 minutter før det planmæssige tidspunkt for afgang, antages det, at I ikke skal med på krydstogtet. Bestillingen vil da blive betragtet som annulleret, og I vil ikke være berettiget til nogen tilbagebetaling af købesummen udover tilbagebetaling af skatter/afgifter.

I behøver ikke være ved terminalen mere end en time inden det tidspunkt, hvor I er sat til at skulle gå ombord, da I af sikkerhedsmæssige årsager ikke kan gå ombord før.

Kan vi blive nægtet ombordstigning?

Skibets ledelse har ret til at beslutte, om en person kan nægtes at stige ombord. Dette kan ske i tilfælde, hvor der er fare for jeres egen og/eller andre gæsters sikkerhed. Årsager kan være sygdom med en høj risiko for smitte, uanstændig opførsel, manglende rejsedokumenter eller andet, der gør, at det ikke er hensigtsmæssigt, at man rejser.

Udover dette har skibet regler for, hvordan man bør opføre sig overfor andre gæster ombord og om, hvordan man overholder såvel sikkerhedsmæssige som sundhedsmæssige regler. Hvis nogen skulle overtræde disse regler, kan skibsledelsen beordre den rejsende og hans rejsefæller om straks at forlade skibet ved næste havn. Man hæfter selv for de ekstra omkostninger, som dette kan medføre.

I kan læse mere om Guest Conduct Policy på www.ncl.eu eller i Guest Services Directory i jeres kahyt ombord på skibet. Mere information kan også fås i receptionen.

Sikkerhedsprocedurer

"Life boat drill" er en obligatorisk sikkerhedsøvelse for alle gæster og besætningsmedlemmer ombord. Alle skal kende til nødsignaler og vide, hvordan man skal gebærde sig i en nødsituation. International Convention of Safety of Life at Seas (SOLAS) har retningslinjer, som kræver, at der udføres en sikkerhedsøvelse senest 24 timer efter, at skibet er sejlet fra afrejsehavnen. Sikkerhedsøvelsen ombord på Norwegian Cruise Lines skibe gennemføres på afrejsedagen.

Sikkerhedsøvelsen foregår hovedsageligt på engelsk, men informationerne er også tilpasset gæsternes nationaliteter samt de sprog, der tales i de områder, som skibet sejler i.

Hvad må I ikke medbringe ombord?

Det er ikke tilladt at medbringe følgende ombord: Alkohol, frisk frugt, kødprodukter, mælkeprodukter eller planter når I sejler til/fra USA.

Dresscode ombord?

Når I rejser på et krydstogt med Norwegian Cruise Line, bør I medbringe både fritidstøj, som I kan have på om dagen og lidt pænere tøj til aftenbrug. Stilen ombord er hverken for afslappet eller for formel. Der kan være tilfælde, hvor det forventes, at I klæder jer lidt ekstra pænt på som for eksempel til Norwegian's Night Out, og til temaaftenen White Hot Party opfordres de rejsende til at klæde sig helt i hvidt.

I buffetrestauranterne og andre hovedrestauranter kan I være iført fritidstøj (casual). I de mere sofistikerede restauranter forventes det, at I er iført lidt pænere tøj, men det er fint med lange bukser (også jeans) og kjole. I forventes at være iført lukkede sko (ikke klipklapper eller sandaler).

Pak gerne en lille taske/håndbagage med det, som I har mest brug for, lige når I kommer ombord, for eksempel medicin, badetøj og skiftetøj, da det kan tage et par timer, før bagagen bliver leveret til jeres kahyt (bagagen leveres efter udsejlingen).

Hvordan finder vi ud af, hvad der sker på skibet?

I det engelsksprogede nyhedsbrev Freestyle Daily, som dagligt bliver leveret til jeres kahyt, finder I alle nødvendige oplysninger, som I måtte have brug for. Her finder I oplysninger om eksempelvis aktiviteter og underholdning ombord, dresscode og information om næste rejsemål og vejrforhold.

Hvad med elektrisk udstyr og tøjvask?

Spændingen i det elektriske ledningsnet ombord er 110/220 V. I skal selv medbringe de adaptere, I eventuelt får brug for. Hårtørrer findes i alle kahytter og tøjvask, renseri og strygning er tilgængeligt mod gebyr. For mere information og priser, spørg kahytspersonalet.

Kan vi kontaktes udefra ombord?

Gæsterne ombord kan nås via telefon, men bemærk at opkald til og fra skibene er dyre. Ring til skibet på telefonnummer +1 732 335 3280 (et centralt nummer til alle skibe). Hav enten American Express, VISA eller MasterCard tilgængeligt for betaling. Opkald koster omkring 8 USD pr. minut plus de eventuelle afgifter, som jeres telefonselskab opkræver.

Bemærk venligst, at prisen for tjenesten kan ændres uden varsel. Skibene har også wi-fi og internetcafé, hvor I har mulighed for at koble jer op. Udgifterne fratrækkes jeres kahytsnøglekort. Bemærk, at I skal have en personlig mailadresse for at benytte tjenesten.

Hvilke regler gælder der for rygning ombord?

Der er næsten røgfrit på alle Norwegian Cruise Lines skibe, men der er enkelte områder, hvor rygning af cigaretter, cigarer, elektroniske cigaretter og pibe er tilladt. Alle offentlige områder såsom teatre, barer og restauranter og kahytter er dog helt røgfrie.

Det er også forbudt at ryge på kahyttens balkon. Cigaretskod må aldrig kastes over bord, men skal bortskaffes i specialdesignede beholdere ved rygeområderne.

Respekter venligst rygepolitikken og følg de fastsatte regler. For køb og brug af tobak ombord er der en aldersgrænse på 18 år. For mere information, kontakt receptionen ombord. Hvis I overtræder reglerne, bliver I opkrævet en bøde på 250 USD.

Hvilke regler gælder for alkohol?

Man kan få alkoholholdige drikkevarer i alle barer og restauranter ombord. Aldersgrænsen for krydstogter, der afgår fra Hawaii, er 21 år. For krydstogter, der afgår fra Europa, Asien, Australien og Sydamerika, er aldersgrænsen dog 18 år (personer mellem 18 og 20 år skal have en værges godkendelse).

Hvis I er over 21 år, må I medbringe vin og champagne ombord. Det er ikke tilladt at medbringe andre alkoholiske drikkevarer. Hvis I ønsker at drikke jeres medbragte vin ombord, skal I betale en proppris på 15 USD pr. flaske (750 ml).

Medbringer I øvrige alkoholiske drikkevarer ombord udover vin og champagne, vil disse blive konfiskeret. Køber I alkohol undervejs på krydstogtet, vil denne blive opbevaret separat. I Freestyle Daily finder I information om, hvor og hvordan I får jees medbragte alkohol tilbage efter endt krydstogt.

Hvordan betaler vi for indkøb ombord?

Valutaen ombord er amerikanske dollar, USD. Alle skibe har et kontantfrit system. I betaler alt via jeres kahytsnøglekort, som I ved check-in kobler sammen med jeres kreditkort (VISA, MasterCard eller American Express). Sidste aften på krydstogtet modtager I en specificeret opgørelse af jeres konto i jeres kahyt, så I kan kontrollere beløbene.

Det kan være, at visse transaktioner foretaget på den sidste aften ombord ikke indgår i afregningen. Disse vil blive tilføjet til den endelige regning.

Bemærk venligst, at skibene har deres egen valutakurs, som kan afvige en smule fra valutakursen, som jeres bank følger. I kan betale jeres endelige regning kontant. Ønsker I at betale i euro, bliver disse først regnet om til USD.

Hvis I ønsker at betale med kontanter eller rejsechecks, skal I betale et depositum (300 USD pr. person for et krydstogt på syv døgn og 450 USD pr. person for et krydstogt, som varer over otte døgn). Når depositummet er brugt, kan I ikke længere benytte jeres kahytsnøglekort til at betale med, men I kan når som helst tilføre penge på jeres depositum. Skulle O få penge tilovers, når krydstogtet slutter, får I disse udbetalt.

Når I betaler ombord, fremviser I jeres kahytsnøglekort, angiver jeres navne samt kahytsnummer. I vil få en kopi af kvitteringen for hvert køb, I foretager ombord. Gem kvitteringerne for at kunne sammenligne dem med jeres slutregning.

Hvordan fungerer det med drikkepenge om bord?

På alle skibe gives der drikkepenge til restaurant- og kahytpersonale for god service. Drikkepenge a ca. 15,50-18,50 USD pr. person per dag alt efter kahytkategori er inkluderet når I bestiller jeres krydstogt gennem Nyhavn Rejser. Et servicetillæg på 20% pålægges alle regninger for drikkevarer og skønhedsbehandlinger ombord.

Helpension indgår

Helpension betyder, at mad, vand til måltiderne samt juice, kaffe og te indgår i prisen. Dvs. morgenmad, frokost og middag på udvalgte buffet- og a la carte-restauranter samt snackbarer ombord på et tidspunkt, som passer jer (fri seating).

Hvor og hvornår kan vi spise ombord?

Flere restauranter ombord er inkluderet i prisen, og der serveres mad døgnet rundt. I kan spise morgenmad, frokost og middag i en af skibets hovedrestauranter eller i buffetrestauranten med det store udvalg. Derudover er der caféer og forskellige temarestauranter, som også er inkluderet i prisen.

Norwegian Cruise Line benytter begrebet Free at Sea, som betyder, at I selv vælger, hvor og hvornår I vil spise. Vil I hellere bestille mad til jeres kahyt, er der 24 timers roomservice mod betaling.

For børn under 12 år er der altid en børnemenu i hovedrestauranten. Den indgår i prisen. Der findes barnestole i alle restauranter.

Der er også forskellige specialrestauranter ombord, hvor der kommer et kuvertgebyr på 10-40 USD pr. person oveni (der er som regel særlige priser for børn).

Åbningstider i restauranter, caféer og barer finder I i Freestyle Daily, som I får bragt til jeres kahyt hver dag. Generelt har restauranterne åbent for middag fra kl. 17.30 og frem til midnat. Sidste bestilling skal være givet inden kl. 22.30. I kan også reservere bord ombord.

I behøver ikke reservere bord for at spise på en af hovedrestauranterne, og ombord findes der elektroniske skærme, som i realtid viser, hvor mange der netop nu spiser i restauranten. Der kan opstå en vis ventetid på et bord i hovedrestauranterne, og så får I udleveret en elektronisk brik, der blinker, når jeres bord er ledigt.

Hvis I har behov for specialkost eller er allergiker, skal I oplyse dette, når I bestiller jeres krydstogt eller senest 45 dage før afrejse. Norwegian Cruise Line gør deres bedste for at tilgodese jeres behov men serverer desværre ikke vegansk eller lacto-vegetarisk kost eller andre meget specielle ønsker til kosten.

Hvordan fungerer det med udflugter i land?

For at få mest muligt ud af jeres krydstogt anbefaler vi jer at tage på flere udflugter. Norwegian Cruise Line arrangerer en bred vifte af organiserede ture. Disse kan bestilles online på krydstogtselskabets hjemmeside tidligst 45 dage og senest fire arbejdsdage før afrejse. I kan også bestille udflugter ombord, såfremt der er plads.

Bemærk venligst, at tidspunkterne for udflugterne løbende kan blive ændret, og udflugter kan også blive annulleret, hvis der ikke er tilmeldinger nok.

Læs mere om, hvordan I bestiller udflugterne her.

Norwegian Cruise Line tilbyder konceptet Free at Sea på alle sine skibe, hvilket betyder, at der ikke er faste spisetider eller dresscode ombord. I har altså friheden til selv at bestemme, præcis hvad I har lyst til at gøre - på det tidspunkt, der passer jer.

Opgrader jeres Free at Sea

I kan opgradere jeres Free at Sea. Prisen for opgraderinger afhænger af krydstogtets længde.

1-6 nætter: 49 euro pr. person
7-9 nætter: 99 euro pr. person
10-13 nætter: 149 euro pr. person
14-17 nætter: 199 euro pr. person
18+ nætter: 249 euro pr. person

Betaler I et af de nævnte beløb herover oveni, kan I vælge to af følgende muligheder:

Open Bar drikkevarepakke:

Et udvalg af øl, vin, drinks, mineralvand og juice indgår (gælder drikkevarer op til 15 USD pr. glas).

Wi-fi:

250 minutters wi-fi inkluderet pr. kahyt (gælder for krydstogter på 7 nætter).

Middagspakke:

To middage i specialrestauranterne ombord (gælder for krydstogter på 7 nætter).

Udflugter:

50 USD i rabat på udflugter pr. kahyt pr. havn.

Tillæggene gælder person 1 og 2 i kahytten. Hvis I bestiller en suite eller The Haven, indgår alle tilvalg herover automatisk for person 1 og 2.

Hvilke faciliteter er der for familier med børn?

Børneklubben Splash Academy arrangerer gratis aktiviteter for børn og unge fra 6 måneder til 12 år. For de ældre børn findes ungdomsklubben Entourage, som byder børn i alderen 13-17 år velkommen. Alle børn, som deltager i Splash Academy-klubben, skal være fyldt 3 år og være blefri.

I klubberne for de mindste, Guppies (6 måneder til og med 2 år) skal forældrene være med til aktiviteterne. For visse aktiviteter betales der ekstra. Mere information findes ombord.

Forældre til små børn anbefales at medbringe egen barnemad, bleer og hygiejneartikler til børn.

Norwegian Cruise Line beder forældre om ikke at efterlade legende børn uden opsyn på dækket, i salonerne og på dansegulvet. Børn har ikke adgang til visse dele af skibet, som f.eks. kasinoet.

Barnesenge er tilgængelige for spædbørn. Babysitter kan arrangeres ombord (mod betaling). Læs mere om servicen i Freestyle Daily.

Aldersbegrænsninger ombord:

Skøjtebane: Alle aldre, børn under 6 år skal være ledsaget af en voksen.
Klatrevæg: 6 år, men højderestriktioner kan forekomme. Udstyr ombord.
FlowRider: Højderestriktioner. Udstyr ombord.
Swimmingpool: Dybderestriktioner.
Solarium: 16 år.
Splash Academy/Entourage: 3-17 år (ikke blebørn), 6 måneder til 3 år under ledsagelse af en voksen.
Teater: Børn under 16 år ledsaget af en voksen.
Boblebade: Børn under 16 ledsaget af en voksen.
Pulse Fitness Center: 16 år.
Spa: 18 år.
Natklub/diskotek for voksne: 18 år.
Barer: 18 år (medmindre de ledsages af en voksen).
Alkohol: 21 år på krydstogter, der afgår fra Nordamerika, og 18 år på krydstogter, der afgår fra Europa, Asien, Australien og Sydamerika.
Kasino: 18 år.

Nogle ruter kan have en alderspolitik, der adskiller sig fra ovenstående. Bemærk, at der regelmæssigt udføres vedligeholdelsesarbejde ombord, så aktivitetsområder og maskiner til tider ikke kan holdes åbne som angivet. Da skibene overholder United States Public Health Department Policy (USPH), er det forbudt for små børn at bade med ble i pools og jacuzzier, boldhav, vandrutsjebaner og spa ombord. Forbuddet gælder også for svømning med badeble, og det er ikke tilladt at bruge dem, selv om forældrene er til stede.

Børn under 6 måneder kan ikke rejse på et krydstogt med Norwegian Cruise Line.

Barneseng kan lånes til børn op til to år (barnet må ikke være fyldt to år inden afrejsedagen).

Hvilke regler gælder for børn, som rejser uden forældre/formyndere, eller børn, som har andet efternavn end deres forældre eller værger?

Børn under 18 år, som rejser med forældre med et andet efternavn end barnet i passet, skal kunne fremvise fødselsattest, som beviser forældreskab. Voksne, som rejser med børn under 18 år, som de ikke er forældre til, skal kunne fremvise barnets pas (og eventuelt visum), en underskrevet bekræftelse fra en af barnets forældre på, at barnet har tilladelse til at rejse med denne person, en kopi af denne forælders pas og barnets fødselsattest.

En notarielt bekræftet attest (underskrevet og stemplet af en fagperson, for eksempel en advokat, læge eller fredsdommer) skal også kunne fremvises ved indtjekning. Attesten skal også indeholde en udtrykkelig tilladelse til, at barnet kan få medicinsk behandling, hvis der skulle opstå en situation, hvor en læge vurderer, at barnet har brug for omgående behandling.

Obs! Disse regler gælder også, når barnet rejser med slægtninge eller venner. Alle dokumenter skal være på engelsk og skal medbringes ved indtjekning på havnen på afrejsedagen.

Børne- og ungdomsklubber

Ombord på skibene er der et stort udvalg af aktiviteter for børn og unge, og Splash Academy og Entourage giver børn sjove minder og uforglemmelige oplevelser. På Norwegian Cruise Lines skibe findes der et særligt område, som er indrettet til teenagere. Her findes der Wii-spil, Xbox og musik.

Både ombord og i land arrangeres en række forskellige aktiviteter under opsyn af aktivitetsguider.

Børnemenu

Ombord er der menuer med børnenes livretter. Her serveres f.eks. pizzaer, burgere, hotdogs og meget mere. Forældre til små børn anbefales at medbringe egen babymad, bleer og hygiejneartikler til børn.

Er der formelle krav til gæsternes helbredstilstand?

Kontakt jeres læge og bed om råd og information om de helbredsmæssige regler, der gælder på de rejsemål, I skal besøge på jeres krydstogt. I er selv ansvarlige for at undersøge, om I har alle de nødvendige vaccinationer, der kræves, og at alle vaccinationspapirer er korrekte.

Når I rejser på et krydstogt, skal I i medicinsk og fysisk henseende være i stand til at rejse. I bør også sikre jer, at rejsen ikke vil udgøre nogen fare for jer selv eller for andre passagerer. Ved bestillingen (eller snarest muligt efter bestillingen hvis tilstanden indtræffer, efter I har bestilt jeres krydstogt) skal I skriftligt informere Nyhavn Rejser om eventuelle medicinske eller fysiske forhold, der kan kræve behandling eller pleje under krydstogtet, eller som på nogen måde kan påvirke jeres krydstogt (herunder brug af ydelser og udstyr). Opgiv venligst så mange detaljer som muligt.

Hvad gør vi, hvis vi bliver syge ombord?

Der findes et sundhedscenter ombord, som er bemandet med en kvalificeret læge og mindst en sygeplejerske. I betaler selv udgifterne til eventuelle medicinske ydelser. Vi anbefaler derfor, at I har en fuldt gyldig syge- eller rejseforsikring, og at I gemmer alle kvitteringer som dokumentation i forbindelse med et eventuelt forsikringskrav.

Bemærk venligst, at sundhedscentret er underlagt amerikansk lov, og at prissætningen for lægebesøg, medicin og udstyr afspejler dette. Priserne kan derfor variere fra, hvad I er vant til derhjemme. Sundhedscentret udsteder søsygetabletter efter behov.

Gæster med særlige behov

Norwegian Cruise Line har kahytter, der er specielt indrettede til gæster med handicap. Kørestolsbrugere skal selv medbringe deres egen kørestol. Fremkommeligheden varierer. Visse betingelser (for eksempel brug af tenderbåd for at komme i land) kan forhindre kørestolsbrugere i at gå i land i visse havne.

Gæster med handicap eller andre medicinske tilstande skal kunne klare sig selv ombord eller rejse med nogen, der kan give den nødvendige assistance. Norwegian Cruise Line beklager og forbeholder sig retten til at afvise en person, der rejser på trods af, at personens fysiske eller mentale tilstand ikke tillader det, eller hvis han eller hun kan have brug for mere pleje, end rejseledsagere eller personalet ombord kan tilbyde.

Krydstogter og graviditet

Det er kun tilladt for gravide at tage på krydstogt med Norwegian Cruise Line frem til og med uge 23 i graviditeten. Det er vigtigt, at I selv undersøger rederiets regler, inden I bestiller jeres krydstogt. Læs mere på Norwegian Cruise Lines hjemmeside.

Myg og insekter i Caribien

Når I går i land, anbefaler vi, at I beskytter jer mod myg og andre insekter med myggemidler samt lyst tøj med lange ærmer og ben.

Tidspunktet for, hvornår I skal gå i land efter endt krydstogt, finder I i Freestyle Daily. I kan hente farvede kuffertmærker til jeres bagage i receptionen dagen før, I skal gå i land. Her kan I også oplyse, hvad tid I ønsker at forlade skibet og få den farve, som svarer til tidspunktet. Skriv navn, hjemadresse og eventuelle oplysninger om jeres flyrejse tydeligt på hvert mærke. Pak bagagen og stil den udenfor kahytten før midnat sidste aften på krydstogtet.

Sarte, vigtige og værdifulde genstande samt medicin og rejsedokumenter skal pakkes i håndbagagen, hvor I også skal pakke de ting, som I ønsker at benytte, efter jeres bagage er blevet hentet. Den sidste morgen vil I kunne forlade skibet, når jeres farvegruppe råbes op. Jeres bagage kan I hente på kajen efter tolden.

Sådan bestiller du en rejse

1
Kontakt os

Ring på 33 320 320, book et møde eller kontakt os.

2
Ønsker og gode råd

Tal med en rejserådgiver om jeres ønsker. Få inspiration og hør om deres personlige anbefalinger.

3
I får en rejseplan

Vi sammensætter rejsen ud fra jeres ønsker. I får et rejsesite med alle oplysninger samlet ét sted. 

4
Rejsen lægges fast

Når I er tilfredse, accepterer I tilbud og betaler depositum. Vi booker alt, som vi har aftalt det.

5
Vi holder kontakt

I er velkomne med spørgsmål. Vi opdaterer rejsesitet med rejsepapirer, og følger op, når I er hjemme igen.

Top sky Shutterstock 1714076377
Bund sky
Nyhavn garanti logo

Nyhavn Rejser Tryghed giver dig fuld tryghed på din rejse. Du er naturligvis dækket af pakkerejseloven, men hvad vigtigere er, så har vi et rutineret hold af dedikerede rejseeksperter, som altid er på forkant med din rejse og træder til, hvis du har brug for hjælp – ofte inden du selv opdager det. Det er det, vi mener, når vi siger, at en Nyhavn-rejse er følelsen af frihed. Uden bekymringer.